Webhelp

Vårt mål är att ge kunder den bästa kundservicen i världen.

 

Webhelp är ett globalt företag med över 50 000 anställda. Idag leds verksamheten fortfarande av våra två grundare och deras entreprenörsanda genomsyrar hela vår företagskultur. Med uppdraget att “tänja på gränserna för kundupplevelse och optimering av affärsprocesser”, uppmuntras vår personal att göra ett allt bättre arbete.

Vår högsta prioritet är att lyssna till våra kunder och hjälpa dem att hitta lösningar. Vi brinner för att göra världen enklare och smidigare för människor och vi fortsätter att specialisera oss inom kundservice där våra möjligheter sträcker sig över röstdrivna-, sociala- och digitala kanaler. Våra outsourcade tjänster har också expanderat till att omfatta betalningshantering, försäljnings- och marknadsföringstjänster.

Vi skapar kundupplevelser på uppdrag av några av världens mest kända varumärken och sedan starten har Webhelp vuxit kraftigt med mer än 500 partners som servas av våra globala team i mer än 35 länder. Här i Sverige finns vi på 8 olika orter varav 2 av kontoren finns här i Östersund där jobbar vi med kundservice för SJ, Bonnier och Com Hem.

På Webhelp genomsyras kulturen av teamwork och gemensamma aktiviteter vilket bidrar till vårt positiva arbetsklimat. Hos oss blir man snabbt bli en del av teamet och träffa många nya vänner. För den med rätt drivkraft finns det också goda chanser till utveckling då det finns mängder av karriärmöjligheter inom Webhelp.

Webhelp

Webbplats

Lediga tjänster

Publiceringsdatum: 20 september — Visas till: 06 oktober

Kundtjänst för Tele2 med fokus på service och merförsäljning!

Företag: Webhelp

Beskrivning:

Brinner du för service och vill lära dig om försäljning? Då kan detta vara tjänsten för dig. Webhelp söker säljande kundservicemedarbetare till uppdrag på Tele2! Sök tjänsten reda idag.

Anställningsform: 6 månaders provanställning sedan fast anställning med flexibel anställningsform där du väljer om du vill arbeta mellan 100% till 75%.

Läs mer